Blogger


''Σε μερικούς ανθρώπους έρχεται μια μέρα που πρέπει το μεγάλο ΝΑΙ η το μεγάλο ΟΧΙ να πούνε''
Καβάφης


«Όταν μου πειράξουν την πατρίδα και τη θρησκεία μου, θα μιλήσω, θα’ νεργήσω κι’ ό,τι θέλουν ας μου κάνουν»
(Μακρυγιάννης)


14 Ιουν 2010

Θέλεις να αλλάξεις τον κόσμο;

"Αρκετές μέρες τώρα σκέπτομαι, προβληματίζομαι και γενικότερα προσπαθώ να βρω στο κεφάλι μου τις λέξεις που χρειάζομαι για να εκφράσω αυτό που νιώθω μέσα μου.

Η χώρα την οποία αγαπώ και ζω χρεοκόπησε.... Όλοι ξαφνικά έγιναν επαναστάτες, όλοι ξαφνικά θέλουν να δουν τους πολιτικούς να καίγονται σε πασσάλους ή να κρέμονται σε κρεμάλες έξω από τη βουλή.

Εγώ από την πλευρά μου δεν είμαι επαναστάτης είμαι ένα ακόμα γρανάζι του συστήματος αλλά έχω ένα μεγάλο πρόβλημα… έχω απορίες και θα ήθελα να τις πω κι εγώ με τι σειρά μου για να μην τις κρατάω μέσα μου και σκάσω.

Ο ίδιος Έλληνας που σήμερα φωνάζει είναι αυτός που όταν ο βουλευτής Α ψήφιζε το νόμο για να μην μπορεί να μπει στη φυλακή υπουργός, τον ξαναψήφισαν και τον ξαναέβαλαν μέσα στη βουλή.

Ο ίδιος Έλληνας που σήμερα φωνάζει είναι αυτός που έψαχνε να βρει να ψηφίσει και να υποστηρίξει το μεγαλύτερο απατεώνα ώστε να μπορέσει αυτός ή το παιδί του να μπει στο δημόσιο και να σωθεί.

Ο ίδιος Έλληνας που σήμερα φωνάζει είναι αυτός που όταν του έλεγαν θα πάρεις επιδότηση για τις καλλιέργειες και τα ζώα σου δήλωνε ψεύτικα στοιχεία και τα χρήματα που έπαιρνε δεν τα επένδυε στη δουλειά του αλλά τα έκανε λουλούδια στα μπουζούκια και όμορφα αυτοκίνητα.

Ο ίδιος Έλληνας που σήμερα φωνάζει είναι αυτός που όταν τον έγραφε τροχονόμος για παράνομη πράξη έτρεχε στο γνωστό του τοπικό άρχοντα να κάνει ότι μπορεί για να μην πληρώσει

Ο ίδιος Έλληνας που σήμερα φωνάζει είναι αυτός που εκνευρίζεται με τους γιατρούς που παίρνουν φακελάκια αλλά αν του πουν να περιμένει στην ουρά βγάζει τα χρήματα από την τσέπη και ρωτά αν μπορεί να γίνει κάτι.

Ο ίδιος Έλληνας που σήμερα φωνάζει είναι αυτός που ήταν περήφανος τόσα χρόνια για το πόσο έξυπνοι είναι οι έλληνες που κοροϊδεύουν το κράτος, τους ευρωπαίους και γενικότερα όλο τον κόσμο.

Ο ίδιος Έλληνας που σήμερα φωνάζει είναι αυτός που επειδή είναι επαναστάτης αγωνιστής κατεβαίνει στις πορείες και διαδηλώνει αλλά αδιαφορεί για τα «παιδιά» που φορούν κράνη κουκούλες έχουν στον ώμο ένα σακίδιο με μολότοφ και με τα σφυράκια τους μαζεύουν μάρμαρα.

Ο ίδιος έλληνας που σήμερα φωνάζει είναι αυτός που…

Καλύτερα να μην πω τίποτα άλλο, το καταλάβατε το νόημα…

Όπως λέει και ένα σοφό ρητό «όλοι θέλουν να αλλάξουν τον κόσμο αλλά κανένας δεν θέλει να αλλάξει τον εαυτό του»

Αλήθεια εσύ τι ακριβώς κάνεις στη ζωή σου;

Μήπως είσαι απ΄ αυτούς που δέχονται να δουλεύουν χωρίς ένσημα οπότε και να μην πληρώνουν εφορία;

Μήπως είσαι απ΄ αυτούς που προσλαμβάνουν μετανάστες μόνο και μόνο γιατί είναι φτηνά εργατικά χέρια χωρίς πολλά πολλά βάσανα;

Μήπως είσαι ένας απ αυτούς που ενώ παίρνουν 750 ευρώ μισθό έχουν στο σπίτι υπολογιστή αξίας 2.500 ευρώ και αυτοκίνητο 50.000 ευρώ παρκαρισμένο στο πεζοδρόμιο και όταν θα έρθει η τράπεζα να τους πάρει και το σπίτι που μένουν θα φταίει το σύστημα;

Μήπως τελικά είσαι ένας από αυτούς που αν βρεθούν σε ένα λεωφορείο θα καθίσουν σε καρέκλα κι ας είναι δίπλα τους μια γιαγιά όρθια;

Τώρα θα μου πεις ΜΑ ΤΙ ΛΕΣ ΡΕ ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΗ τι σχέση έχει το ένα με το άλλο.

Όλα έχουν σχέση φίλε/φίλη μου… όλα…

Πριν σαράντα μέρες μια μάνα πνίγηκε στους καπνούς μαζί με το αγέννητο παιδί της γιατί στην Ελλάδα μάθαμε τα τελευταία χρόνια να αδιαφορούμε για τους συνανθρώπους μας και να μας νοιάζει μόνο η πάρτη μας.

Συγνώμη αλλά εγώ δεν μπορώ να το βγάλω από το μυαλό μου. Όσο κι αν θέλω να συνεχίσω δεν μπορώ να γράψω άλλα, μου φαίνονται όλα τόσο λίγα, τόσο ανούσια.

Θα επανέλθω με δεύτερο κείμενο το υπόσχομαι.

Προτείνω σε όλους εσάς να αφιερώσετε 30 δευτερόλεπτα από το χρόνο σας, να σκεφτείτε, πως θα ήταν η ζωή σας αν ένας δικό σας άνθρωπος, πνιγόταν στους καπνούς για να μπορέσει να νιώσει κάποιος πως κάνει επανάσταση.

Θέλεις να αλλάξεις τον κόσμο; Άλλαξε πρώτα τον εαυτό σου…

ΠΗΓΗ: http://george.milakis.gr/thelis-na-alaksis-ton-kosmo/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...