Αφορμή και αιτία του παρόντος η συνεχής (!) προσπάθεια των κυβερνήσεων «μας» (τώρα του ΠΑΣΟΚ και προηγουμένως της Νέας Δημοκρατίας) να υποβαθμίσουν και εν ταυτώ να αλλοιώσουν την Ιστορία των Ελλήνων. (ΕΓΧΩΡΙΩΝ ΚΑΙ ΞΕΝΩΝ) ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΦΑΝΙΣΜΟ ΜΑΣ
Πρόσφατο, επί τούτου παράδειγμα – εις δόξαν και τιμήν του Υπουργείου Παιδείας – το ανιστόρητο σχολικό βιβλίο… «Ιστορίας» της Γ΄ Γυμνασίου που γράφει ότι η Ελλάς το 1996… «διεκδικούσε τα Ιμια».
Ητοι πώς τα Ιμια δεν συμπεριελαμβάνοντο ποτέ στην εθνική μας κυριαρχία. Πιστεύω, ακραδάντως, ότι αυτοί που το συνέγραψαν (Ευαγγελία Λούβη και Δημ. Ξιφαράς) ενήργησαν εσκεμμένως επί τούτου. Όπως, βεβαίως, συνέβη και προ τριετίας με το άλλο ΣΚΥΒΑΛΟ που μια επιτροπή – άραγε ήσαν Ελληνες τα μέλη της – συνέγραψε και μεταξύ άλλων εξυμνούσε τον ΣΦΑΓΕΑ των Ελλήνων Κεμάλ Αττατούρκ, ενώ επίσης πληροφορηθήκαμε τότε ότι προκειμένου περί των σφαγών και του διωγμού των Ελλήνων (το 1922) δεν συνέβη τίποτε άλλο παρά μόνον… «ΣΥΝΩΣΤΙΣΜΟΣ» στην Σμύρνη. Και άλλα πολλά.
Ο άνθρωπος πορεύεται στο παρόν και προς το μέλλον βάσει, κυρίως, των εμπειριών του. Και τούτο, κατά προέκτασιν, συμβαίνει με ολόκληρη την ομάδα ανθρώπων, με την οποία συμπορεύεται ή, αν θέλετε, συμβιώνει.
Ό,τι συνέβη στο παρελθόν, κακό ή καλό, στην τοπική κοινωνία ή ακόμη και σε ολόκληρη την ανθρωπότητα γίνεται ένας άριστος οδηγός για ό,τι είναι δυνατόν να συμβή στο μέλλον. Όποιος δεν γνωρίζει τις εμπειρίες αυτές, κατ’ ακρίβεια, τα γεγονότα του παρελθόντος, δηλαδή την ΙΣΤΟΡΙΑ – διότι περί αυτού ομιλούμε – κατατάσσεται στην ομάδα των απαιδεύτων, τους οποίους ένας οποιοσδήποτε εκπαιδευμένος τρίτος μπορεί να διαπλάση, αν θέλετε «να ζυμώση» όπως αυτός επιθυμή. Κάλλιστα δε, ο «τρίτος» αυτός, μπορεί να ονομασθή «έξυπνος» και οι απαίδευτοι «βλάκες»!
Για τον συγκεκριμένο, εξ άλλου, λόγο έχει καθιερωθεί και το περίφημο «άνθρωπος αγράμματος, ξύλο απελέκητο». Για τον συγκεκριμένο, επίσης, λόγο, δεν νοείται ένας διπλωμάτης, ένας πολιτικός, ένας δημοσιογράφος, ένας, γενικώς, λόγιος άνθρωπος και γενικώς κάθε άνθρωπος που θέλει να συμμετέχει εις τα κοινά, να μην γνωρίζει ΙΣΤΟΡΙΑ.
Εννοούμε ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ και όχι κουτσουρεμένη, παραποιημένη και γενικώς κακοποιημένη. Η Ιστορία διδάσκει, έλεγε κάποιος. Και τούτο ισχύει προκειμένου να μην διαπράττουμε τα ίδια λάθη, αλλά και να προφυλασσόμεθα από κάθε κίνδυνο που ανά πάσα στιγμή μπορεί να επανεμφανισθεί στη ζωή μας.
ίτε από το φυσικό μας περιβάλλον, είτε από το ανθρώπινο. Και εδώ ακριβώς, παρεμβαίνει το μέγα ζήτημα του μαθήματος της Ιστορίας στα παιδιά μας, της Ιστορίας, δηλαδή, του Ελληνικού Έθνους. Κι αν δεν αρέσει σε κάποιους η λέξις «Έθνος», να μας αφήσει ήσυχους. Οι «παγκοσμιοποιημένοι» δεν μας ενδιαφέρουν.
Επί του θέματος «Ιστορία»: Προ ελαχίστων ετών – ας γνωρίζει ο Αναγνώστης – εγένετο μία «περίεργη» συνάντησις Ελλήνων και Τούρκων «ειδικών» στις Ηνωμένες Πολιτείες, ενώπιον άλλων «ειδικών» Αμερικανών. Η συνάντησις αυτή εγένετο εις το Στέητ Ντιπάρτμεντ και στόχος της ήταν η άμβλυνσις των «εθνικιστικών παθών» μεταξύ Ελλάδος και Τουρκίας.
Εκεί, ετέθη, λοιπόν, το ζήτημα Ιστορίας που διδάσκεται στις δύο χώρες και εγένετο η… «σύστασις» να απαλειφθούν από τα αντίστοιχα βιβλία οι οποιεσδήποτε «αιχμηρές» ιστορικές αναφορές σε γεγονότα που, αδιαμφισβητήτως, έχουν επισυμβεί. Προκειμένου, βλέπετε, να περάσουν τα σχέδια των Αμερικανών στην περιοχή, «πρέπει» να μειωθή η έντασις στις σχέσεις Ελλάδος – Τουρκίας και πρώτα απ’ όλα «πρέπει» να αρχίσουμε από την διδασκομένη, στα παιδιά μας, Ιστορία. Κατάληξις αυτής της περιφήμου συναντήσεως;
Οι μεν Τούρκοι ηρνήθησαν να αλλοιώσουν έστω και μία λέξι από τα σχετικά βιβλία τους, η δε Ελληνική Αντιπροσωπεία συναίνεσε εις όλα! Από του σημείου τούτου αρχίζει και η περιπέτειά μας με τα βιβλία της Ιστορίας. Αλλοτε με Κυβέρνησι της Ν.Δ., σήμερα με αυτήν του ΠΑΣΟΚ! Ενός ιστορικού ΣΚΥΒΑΛΟΥ στην κυριολεξία, διά του οποίου ο Έλληνας Μαθητής δεν πληροφορείται ή, στην καλλίτερη περίπτωσι, πληροφορείται λανθασμένως!
Πρόκειται περί εγκλήματος!… Για τους μυρίους όσους λόγους πού έχουν αντιτάξει οι Ακαδημαϊκοί μας, πλείστοι όσοι καθηγητές, θρησκευτικοί και γενικώς λόγιοι παράγοντες του Έθνους – του «Τόπου» εναντίον όσων εξανίστανται επί τω ακούσματι της λέξεως «Έθνος».
Ας μην κουράσω τον Αναγνώστη επαναλαμβάνοντας όσα άλλα πλείστες όσες άξιες γραφίδες έχουν τονίσει επί του θέματος. Είτε για την απουσία σοβαρών αναφορών στο μέγα ζήτημα του σφαγέως του Ελληνισμού Κεμάλ Αττατούρκ και των δεινών που υπέστημεν το 1922, είτε στην παντελή απουσία πραγματικών ιστορικών αναφορών στα πρόσωπα των Ελλήνων Ηρώων του 1821, είτε στους Μακεδονομάχους, είτε, προσφάτως με την ανήκουστη αναφορά στα Ιμια και τις… διεκδικήσεις μας για αυτά
Επί του τεραστίου αυτού προβλήματος που, δυστυχώς, μας εδημιούργησαν Έλληνες (υποτίθεται!…) πολιτικοί και εκπαιδευτικοί θα επανέλθουμε.
Κλείνοντας, για σήμερα, θα τονίσουμε, πέραν όσων, εν αρχή, αναφέραμε, ότι: Η χώρα μας, η υπέροχη αυτή γωνιά του πλανήτη μας, περιβάλλεται από λαούς που, για τους δικούς τους λόγους, ανέκαθεν προσπαθούν να την κατακτήσουν. Η μεν Τουρκία αλλοιθωρίζει προς Δυσμάς και δεν μας έχει ποτέ συγχωρήσει το γεγονός ότι την αποτινάξαμε από τον σβέρκο μας, η Βουλγαρία και η (πρώην) Γιουγκοσλαβία επιθυμούν διακαώς να «αναπνεύσουν» τον αέρα του Αιγαίου, η δε Αλβανία εποφθαλμιά σε εδάφη μας όπως η (υπόλοιπη) Ήπειρος, και όχι μόνον.
Η ιστορική μνεία, λοιπόν, όσων έχουν διαδραματισθεί στο παρελθόν, βοηθά, σήμερα, τους Έλληνες να έχουν επίγνωσι των κινδύνων που η χώρα μας διατρέχει και, δυστυχώς, θα συνεχίσει επί μακρόν να διατρέχει. Και εφ’ όσον απαιτηθεί να τους αντιμετωπίσουν επαρκέστερα. Η (πραγματική) Ιστορία διδάσκει και βοηθά για το παρόν και το μέλλον. Και τα βιβλία της Ιστορίας όπως τα γράφουν οι διάφοροι του Υπουργείου Παιδείας είναι ΣΚΥΒΑΛΑ.
Σωτήρης Ζαφειρακόπουλος
Το πρώτο βήμα για να εξοντώσεις ένα έθνος
είναι να διαγράψεις τη μνήμη του.
Να καταστρέψεις τα βιβλία του,
την κουλτούρα του, την ιστορία του.
Μετά να βάλεις κάποιον να γράψει νέα βιβλία,
να κατασκευάσει μια νέα παιδεία,
να επινοήσει μια νέα ιστορία.
Δεν θα χρειαστεί πολύς καιρός
για να αρχίσει αυτό το έθνος
να ξεχνά ποιο είναι και ποιο ήταν.
Ο υπόλοιπος κόσμος γύρω του
θα το ξεχάσει ακόμα πιο γρήγορα.Μ. Κούντερα
http://www.elora.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου