Blogger


''Σε μερικούς ανθρώπους έρχεται μια μέρα που πρέπει το μεγάλο ΝΑΙ η το μεγάλο ΟΧΙ να πούνε''
Καβάφης


«Όταν μου πειράξουν την πατρίδα και τη θρησκεία μου, θα μιλήσω, θα’ νεργήσω κι’ ό,τι θέλουν ας μου κάνουν»
(Μακρυγιάννης)


2 Φεβ 2011

Πτώση-ρεκόρ 63,3% στην αγορά των Ι.Χ.


Aρνητικό ρεκόρ 25ετίας (-63,3%) κατέγραψαν οι πωλήσεις καινούριων αυτοκινήτων τον πρώτο μήνα του 2011 καθώς ταξινομήθηκαν μόλις 9.736 νέα Ι.Χ. έναντι 26.584 οχημάτων τον αντίστοιχο μήνα πέρσι. Πάντως, παραδοσιακά κάθε Ιανουάριο σημειώνονταν αυξημένες πωλήσεις εξαιτίας της παράδοσης των αυτοκινήτων του Δεκεμβρίου μαζί με εκείνων του τρέχοντος μηνός. Ωστόσο κάτι τέτοιο δεν συνέβη και στην αρχή του 2011 καθώς ο νόμος της απόσυρσης «πάγωσε» την αγορά την ώρα που η έκδοση
της Κοινής Υπουργικής Απόφασης (ΚΥΑ) που θα σήμαινε την εκκίνηση του μέτρου έχει καθυστερήσει να εκδοθεί εδώ και 46 ημέρες.
Οσον αφορά στα αναλυτικά αποτελέσματα της αγοράς Ι..Χ για το μήνα Ιανουάριο στις 5 πρώτες θέσεις βρέθηκαν οι Toyota, Opel, VW, Ford και Fiat αντίστοιχα με μόλις τις 3 πρώτες να καταφέρουν να σπάσουν το «φράγμα» των 1.000 ταξινομήσεων...
Επίσης, αξιοσημείωτη είναι και αύξηση που σημείωσαν οι πωλήσεις εταιρικών αυτοκινήτων (fleet cars) αγγίζοντας το 26% των συνολικών πωλήσεων από 12% που κυμαίνονταν τον αντίστοιχο μήνα πέρσι. Αν αφαιρεθούν από τα 9.763 νέα Ι.Χ. που διατέθηκαν τον Ιανουάριο τα 2.576 οχήματα (fleet cars) τότε σε ιδιώτες καταναλωτές διατέθηκαν μόλις 7.000 καινούρια αυτοκίνητα...
Εν τω μεταξύ, έπειτα από έντονες πιέσεις που έχουν δεχθεί κυβερνητικά στελέχη, μόλις χθες κατάφεραν από το υπουργείο Μεταφορών Υποδομών και Δικτύων να αποστείλουν την ΚΥΑ προς το υπουργείο Οικονομικών ενώ εκκρεμεί και η αποστολή της εγκυκλίου προς το υπουργείο Περιβάλλοντος. Σύμφωνα πάντως με πληροφορίες, η ΚΥΑ θα δημοσιευθεί στην Εφημερίδα της Κυβέρνησης το αργότερο μέχρι την Παρασκευή 4 Φεβρουαρίου, οπότε επίσημα θα ξεκινήσει ύστερα από 10 ημέρες, δηλαδή στις 14 Φεβρουαρίου.
Οσον αφορά στις διαδικασίες θεωρείται δεδομένο πως το παλιό Ι.Χ. πρέπει να κινείται αυτοδύναμα, να έχει πληρωμένα τα Τέλη Κυκλοφορίας του 2011 αλλά και των παλαιότερων ετών ενώ η διαδικασία θα είναι όμοια με εκείνη της παλιάς απόσυρσης.
Πινακίδες
Σε όσα Ι.Χ. έχουν κατατεθεί οι πινακίδες κυκλοφορίας (προσωρινή ακινησία) θα πρέπει οι ιδιοκτήτες τους να πραγματοποιήσουν άρση της ακινησίας, να προμηθευτούν τις πινακίδες κυκλοφορίας και βέβαια να καταβάλουν τα τέλη του 2011.
Το θέμα του εκτελωνισμού των καινούριων Ι.Χ. με το όφελος της απόσυρσης φαίνεται πως έχει ξεκαθαρίσει και θα μπορεί να εκτελωνίζεται από την αντιπροσωπία και κατόπιν να εκδίδεται η άδεια στο όνομα του ιδιώτη καταναλωτή καθώς αν δεν συνέβαινε αυτό το νέο Ι.Χ. δεν θα μπορούσε να έχει παρακράτηση κυριότητας και θα μπορούσε να γίνει η συναλλαγή μόνο με μετρητά.
Μπορεί η απόσυρση να ισχύει τουλάχιστον στα χαρτιά, αλλά φαίνεται πως δεν δελέασε τους 2.700 κατόχους παλαιών αυτοκινήτων οι οποίοι προτίμησαν να μην περιμένουν άλλο αλλά να οδηγήσουν τα «σαραβαλάκια» τους στα κέντρα Ανακύκλωσης της ΕΔΟΕ τον πρώτο κιόλας μήνα του 2011.
Οι διαδικασίες για την απόσυρση
Το παλιό Ι.Χ. πρέπει να κινείται αυτοδύναμα.
Να έχει πληρωμένα τα Τέλη Κυκλοφορίας του 2011 αλλά και των παλαιότερων ετών
Σε όσα Ι.Χ. έχουν κατατεθεί οι πινακίδες κυκλοφορίας (προσωρινή ακινησία) θα πρέπει οι ιδιοκτήτες τους να πραγματοποιήσουν άρση της ακινησίας, να προμηθευτούν τις πινακίδες κυκλοφορίας και βέβαια να καταβάλουν τα Τέλη του 2011.
Ο εκτελωνισμός μπορεί να γίνεται από την αντιπροσωπία και κατόπιν να εκδίδεται η άδεια στο όνομα του ιδιώτη καταναλωτή. http://www.imerisia.g

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...