Blogger


''Σε μερικούς ανθρώπους έρχεται μια μέρα που πρέπει το μεγάλο ΝΑΙ η το μεγάλο ΟΧΙ να πούνε''
Καβάφης


«Όταν μου πειράξουν την πατρίδα και τη θρησκεία μου, θα μιλήσω, θα’ νεργήσω κι’ ό,τι θέλουν ας μου κάνουν»
(Μακρυγιάννης)


1 Μαρ 2011

Άρχισε !!! 23η Φεβρουαρίου 2011





By Amynias.blogspot.com
Μπορεί να χαρακτηριστώ πρωϊμα ιδεαλιστής, αλλά με συγκίνησε ιδιαίτερα μια ρήση του Martin Niemöller γραμμένη άνω σε μια επιγραφή
Λέει τα πάντα για την σημερινή ημέρα, χωρίς να είναι παρών.Μας κοιτάζει μέσα από αυτήν την επιγραφή που λέει:
"ΑΥΤΟΙ ΗΡΘΑΝ ΠΡΩΤΑ ...






* "ΑΥΤΟΙ ΗΡΘΑΝ ΠΡΩΤΑ για τους κουμουνιστές και δεν φώναξα, γιατί δεν ήμουν κομμουνιστής.
* ΕΠΕΙΤΑ ΑΥΤΟΙ ΗΡΘΑΝ για τους Εβραίους και δεν διαμαρτυρήθηκα γιατί δεν ήμουν Εβραίος .
* ΕΠΕΙΤΑ ΑΥΤΟΙ ΗΡΘΑΝ για τους τσιγγάνους και δεν διαμαρτυρήθηκα γιατί δεν ήμουν τσιγγάνος.
* ΕΠΕΙΤΑ ΑΥΤΟΙ ΗΡΘΑΝ για τους Ρωμαιοκαθολικούς και δεν διαμαρτυρήθηκα γιατί ήμουν Προτεστάντης.
* ΕΠΕΙΤΑ ΑΥΤΟΙ ΗΡΘΑΝ για μένα, αλλά εκείνη την φορά δεν είχε απομείνει κανείς να διαμαρτυρηθεί…."


Δεν χρειάζονται επιπλέον σχόλια, ούτε παραινέσεις για το κοινό συμφέρον.

Αρκεί ο καθένας χωριστά να συλλογιστούμε την τελευταία φράση της επιγραφής :
«…ΕΠΕΙΤΑ ΑΥΤΟΙ ΗΡΘΑΝ για μένα, αλλά εκείνη την φορά δεν είχε απομείνει κανείς να διαμαρτυρηθεί….» … και να θυμηθούμε πως κάποιοι σήμερα, κάποιοι αύριο, διαμαρτύρονται σε ένα συγκεκριμένο μέρος, για έναν συγκεκριμένο λόγο!!!

Σε αφορά ;

Πρίν αποφασίσεις σκέψου

«…ΕΠΕΙΤΑ ΑΥΤΟΙ ΗΡΘΑΝ για μένα, αλλά εκείνη την φορά δεν είχε απομείνει κανείς να διαμαρτυρηθεί….»

ΠΗΓΗ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...