Με τις λανθασμένες ενδείξεις όλων των οργάνων και τις ισχυρές αναταράξεις πάλευαν μέχρι την τελευταία στιγμή οι πιλότοι του μοιραίου Airbus της Air France που κατέπεσε στον Ατλαντικό το 2009 μετά από ελεύθερη πτώση τρεισήμισι λεπτών, όπως δείχνουν τα στοιχεία των μαύρων κουτιών.
Με τη δημοσιοποίηση σήμερα των τελευταίων λεπτών της
συνομιλίας στο πιλοτήριο επιβεβαιώθηκαν επίσης οι διαρροές στον Τύπο, σύμφωνα με τις οποίες ο νεότερος από τους τρεις πιλότους παρέδωσε το χειριστήριο στον δεύτερο πιλότο μόλις ένα λεπτό πριν τη συντριβή.
Σύμφωνα με το BEA, την αρμόδια γαλλική υπηρεσία που διερευνά το δυστύχημα, η δοκιμασία πιλότων και επιβατών του αεροπλάνου κράτησε 3 λεπτά και 30 δευτερόλεπτα μέχρι το αεροσκάφος να συντριβεί, με την ουρά, στη θάλασσα από τα 38.000 πόδια.
Καμία έγκυρη ένδειξη
Ο κυβερνήτης, που είχε φύγει από το πιλοτήριο πριν από τα αρχικά συμβάντα για την καθιερωμένη περίοδο ανάπαυσης, επέστρεψε στο πιλοτήριο όπου βρίσκονταν οι δύο συγκυβερνήτες του ένα λεπτό πριν από τη συντριβή.
Ένας από τους πιλότους είχε προειδοποιήσει το πλήρωμα ότι θα έμπαιναν σε μια ζώνη ισχυρότερων αναταράξεων σχεδόν οκτώ λεπτά πριν από το τέλος των καταγραφών στα μαύρα κουτιά, σύμφωνα με την ίδια πηγή.
Σύμφωνα με το BEA, ο ένας από τους πιλότους δήλωσε σχεδόν δυόμισι λεπτά πριν σταματήσουν οι καταγραφές στα μαύρα κουτιά: «Δεν έχουμε καμιά ένδειξη που να είναι έγκυρη».
Οι πιλότοι έβλεπαν για λιγότερο από ένα λεπτό να εμφανίζονται δύο διαφορετικές ενδείξεις ταχύτητας, η μία από τις οποίες έδειχνε απότομη μείωσή της.
Το BEA ανακοίνωσε πάντως ότι είναι ακόμη πολύ νωρίς για να εξακριβωθούν τα αίτια της συντριβής και ότι μια πληρέστερη έκθεση θα ανακοινωθεί το καλοκαίρι.NEA
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου