Blogger


''Σε μερικούς ανθρώπους έρχεται μια μέρα που πρέπει το μεγάλο ΝΑΙ η το μεγάλο ΟΧΙ να πούνε''
Καβάφης


«Όταν μου πειράξουν την πατρίδα και τη θρησκεία μου, θα μιλήσω, θα’ νεργήσω κι’ ό,τι θέλουν ας μου κάνουν»
(Μακρυγιάννης)


26 Σεπ 2011

Ψηλά τις σημαίες..

-
Φιλαρακια μου καλα,
 οι πρωην πιθηκοι , αυτοι που κουβαλουν το συμπλεγμα της κατωτεροτητας για αιωνες,οι εξευγενισμενοι πρωην (;)ανθρωποφαγοι,αυτοι που μεγαλωσαν με ηρωες τους τον Μπατμαν,τον Τεν Τεν και τον Μικυ Μαους , με κυνισμο και μοχθηρια διαλαλουν με αγαλλιαση ,οτι ηρθε η ωρα να ριξουν χωμα στο φερετρο της Ελλαδος.

” Οι Ελληνες πρεπει να πεινασουν “
” ΟΙ Ελληνες πρεπει να κρυωσουν “
” Οι Ελληνες θα ψαχνουν στα σκουπιδια για φαγητο “


ΑΓΝΟΟΥΝ ΟΙ ΑΛΗΤΑΡΑΔΕΣ ΜΑΜΩΝΙΤΕΣ ΟΤΙ Η ΘΕΙΑ ΠΡΟΝΟΙΑ ΔΩΡΙΣΕ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΕΘΝΟΣ ΤΟ ΠΡΟΝΟΜΙΟ ΝΑ ΠΕΘΑΙΝΕΙ ΟΠΟΤΕ ΚΑΙ ΟΠΩΣ ΓΟΥΣΤΑΡΕΙ ΑΥΤΟ.

Κι επειδη ο ψευτοπολιτισμος τους χιλιοαποδειχτηκε ατοφια κοπρια , προσποιουνταν οτι καταλαβαιναν την Ελληνικη κοσμοθεωρηση και φιλοσοφια , που δεν ειναι αλλη απο τη φιλοσοφια της Ζωης και του Θανατου.

Οταν οι νευρωνες του εγκεφαλου σου κολυμπουν στη μπυρα και στο λουκανικο , οταν στο αιμα σου ρεει ποπ κορν,οταν οι παραδοσεις σου χωρουν σ ενα ρολο τουαλεττας ,
τοτε μοιραια δεν μπορεις να συλλαβισεις τη λεξη ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ.

Δεν μπορεις , εστω κι αν εχεις διαβασει, να καταλαβεις το νοημα της απαντησης του Στρατηγου Καραισκακη , σ αυτους που του εταζαν δοτη ” ελευθερια “.

” ΠΟΛΥΧΡΟΝΕΜΕΝΕ ΜΟΥ ΑΓΑ ΕΡΩΤΗΣΑ ΤΟΝ ΜΠΟΥ
ΤΖΟΝ ΜΟΥ ΚΑΙ ΜΟΥ ΕΙΠΕ ΝΑ ΣΑΣ ΠΟΛΕΜΗΣΩ “…


 Γ.ΓΑΚΗΣ- mypanathinaikos.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...