εκπτώσεις σε καμία περίπτωση. Στη σύσκεψη συμμετείχαν οι κ. κ. Γ. Παπακωνσταντίνου, Δ. Ρέππας, Χ. Καστανίδης, Μιχ. Τιμοσίδης, Μιχ. Καρχιμάκης και η κυρία Τίνα Μπιρμπίλη. Οπως ειπώθηκε στη σύσκεψη διαφαίνεται προοπτική συναίνεσης με τους δικηγόρους και τους μηχανικούς στο ζήτημα των ελάχιστων αμοιβών, ενώ συνεχίζονται οι επαφές της ηγεσίας του υπουργείου Υγείας με τους φαρμακοποιούς. Οι υπουργοί επιβεβαίωσαν το χρονοδιάγραμμα που έχει τεθεί, δηλαδή να έχει ολοκληρωθεί η διαβούλευση ως το τέλος του Ιανουαρίου, παρά τις δυσκολίες που υπάρχουν και στη συνέχεια να κατατεθεί το σχετικό νομοσχέδιο. ?
Παρά την αρχική εντύπωση που είχε δοθεί ότι τα κλειστά επαγγέλματα θα απελευθερωθούν με συνοπτικές και κατεπείγουσες διαδικασίες, προκαλώντας αντιδράσεις στις ενδιαφερόμενες επαγγελματικές ομάδες αλλά και στην Κοινοβουλευτική Ομάδα του κόμματος, τελικώς η κυβέρνηση επέλεξε την οδό της διαβούλευσης στο εσωτερικό καθώς και της συνεννόησης με την ΕΕ. Αναζητεί έτσι η κυβέρνηση τη χρυσή τομή ώστε να επιτευχθεί η απελευθέρωση των κλειστών επαγγελμάτων, ένα από τα δυσκολότερα θέματα που έχει να χειριστεί το προσεχές διάστημα, με τις μικρότερες δυνατές εντάσεις.
Ο κ. Παπανδρέου, ωστόσο, επισήμανε ότι η κυβέρνηση είναι αποφασισμένη να προχωρήσει το θέμα αυτό διότι αφενός δίνει το στίγμα της πολιτικής της για το επόμενο διάστημα και αφετέρου επειδή είναι σημαντικός παράγοντας για την ανάπτυξη της χώρας. Ζήτησε λοιπόν να μην γίνουν ψευτοκινήσεις με σκοπό να τηρηθούν ισορροπίες αλλά να προχωρήσει ο κάθε υπουργός στον τομέα της αρμοδιότητας του σε μεταρρυθμίσεις ουσίας. Επίσης, είπε στον κ. Τιμοσίδη αν υπάρχει περιθώριο μεγαλύτερης συμπίεσης του κέρδους των φαρμακοποιών τονίζοντας ότι δεν μπορεί η κυβέρνηση να συζητεί για κληρονομικά επαγγέλματα και μεγάλα κέρδη την ώρα που έχουν περικοπεί μισθοί και συντάξεις. Αρκετοί κυβερνητικοί παράγοντες εκφράζουν την αισιοδοξία τους ότι τελικώς θα ξεπεραστεί ο σκόπελος των κλειστών επαγγελμάτων χωρίς εκρήξεις.
Εξάλλου, στο υπουργείο Υποδομών μολονότι υπάρχει μεγάλη ένταση στους εργαζόμενους στις αστικές συγκοινωνίες εκτιμούν ότι αυτή σταδιακά θα μειωθεί όταν θα παρουσιαστεί το τελικό σχέδιο νόμου και τεθεί σε διαβούλευση. Μάλιστα, παράγοντες του υπουργείου λένε ότι οι κινητοποιήσεις οφείλονται στη δράση ορισμένων ακραίων στοιχείων και ότι δεν συμφωνούν όλοι οι εργαζόμενοι με την ταλαιπωρία του επιβατικού κοινού, ιδίως επειδή με το νομοσχέδιο δεν θίγεται η πλειονότητα των εργαζομένων στις αστικές συγκοινωνίες αλλά μόνο λίγοι υψηλόμισθοι ενώ ταυτοχρόνως θα γίνουν βιώσιμοι οι οργανισμοί των συγκοινωνιών.
BHMA
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου