Blogger


''Σε μερικούς ανθρώπους έρχεται μια μέρα που πρέπει το μεγάλο ΝΑΙ η το μεγάλο ΟΧΙ να πούνε''
Καβάφης


«Όταν μου πειράξουν την πατρίδα και τη θρησκεία μου, θα μιλήσω, θα’ νεργήσω κι’ ό,τι θέλουν ας μου κάνουν»
(Μακρυγιάννης)


27 Μαΐ 2011

Πανευρωπαϊκή συγκέντρωση την Κυριακή στις μεγάλες πόλεις Νέο ραντεβού των «Αγανακτισμένων» στο Σύνταγμα


Νέο ραντεβού σήμερα στις 6.00 μ.μ. δίνουν οι «Αγανακτισμένοι» στην πλατεία Συντάγματος, ενώ κάποιοι από αυτούς έχουν προχωρήσει σε διαμαρτυρία διαρκείας, καθώς, παρά τη βροχή διανυκτέρευσαν επί τόπου σε σκηνές. Πανευρωπαϊκή συγκέντρωση μέσω facebook διοργανώνεται στις πλατείες όλων των μεγάλων πόλεων την Κυριακή.

Στο Facebook, και στη σελίδα των «Αγανακτισμένων στο Σύνταγμα», συνεχής είναι η ροή δημοσιεύσεων από νέους και νέες που δηλώνουν το «παρών» στις κινητοποιήσεις.

«Θα τα πούμε και σήμερα εκεί... απόψε θα πάρω και την κατσαρόλα μου και το μπρίκι μου... και τη σφυρίχτρα μου.... απόψε θα ακουστώ πιο δυνατά από χθες...και αύριο ακόμη πιο δυνατά... τώρα πια δεν είμαι μόνη μου να φωνάζω απ' το καναπέ μου... τώρα είμαστε χιλιάδες... είναι πολλά τα ντεσιμπέλ τώρα πια... και όποιος μπορεί ας κλείσει τα αυτιά του να μην ακούει... εγώ θα είμαι εκεί... και σήμερα εγώ... θα είμαι εκεί...» γράφει η Χ.Α.

«Εχτές έχασα την δουλειά μου 2η φορά μέσα σε 1,5 χρόνο. Η απογοήτευση και η απελπισία πλέον είναι καθημερινότητα για μένα... αλλά εγώ είμαι κάθε μέρα εκεί κύριοι κλέφτες!!! Μέχρι να αρχίσετε να σκιάζεστε και να αρχίσετε να ιδρώνετε!!! Δεν έχω τίποτα, δεν φοβάμαι τίποτα, είμαι ελεύθερος!!!» αναφέρει ο Α.Τ.


Πανευρωπαϊκή δράση
Ανάλογα μηνύματα νέων, που εκφράζουν την αγωνία τους και ζητούν ένα καλύτερο μέλλον, αντικρίζει κανείς και στη σελίδα που έχει δημιουργηθεί για την «Ευρωπαϊκή Επανάσταση». Οι δημιουργοί της σελίδας, Έλληνες και Ισπανοί, καλούν όλους τους Ευρωπαίους σε μαζικές κινητοποιήσεις την Κυριακή, 29 Μαΐου, στις κεντρικές πλατείες των χωρών τους.

«Ζητάμε πραγματική Δημοκρατία τώρα. Δεν είμαστε εμπορεύματα στα χέρια πολιτικών και τραπεζιτών. Κατηγορούμε τις οικονομικές και πολιτικές δυνάμεις για την άσχημη κατάστασή μας και απαιτούμε την απαραίτητη αλλαγή πορείας» Λαοί της Ευρώπης ξυπνήστε. Ας φτιάξουμε μια καλύτερη ζωή, ας μιλήσουμε, ας συναντηθούμε, ας αλλάξουμε τα πάντα» αναφέρει η ανακοίνωση στη σελίδα. NEA

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...