Blogger


''Σε μερικούς ανθρώπους έρχεται μια μέρα που πρέπει το μεγάλο ΝΑΙ η το μεγάλο ΟΧΙ να πούνε''
Καβάφης


«Όταν μου πειράξουν την πατρίδα και τη θρησκεία μου, θα μιλήσω, θα’ νεργήσω κι’ ό,τι θέλουν ας μου κάνουν»
(Μακρυγιάννης)


25 Φεβ 2013

ΑΥΤΟΥΣ ΤΟΥΣ ΛΕΧΡΙΤΕΣ ΨΗΦΙΖΟΥΜΕ Βουλευτής σε εργαζόμενους: «Θα πάρετε τα τ...α μου


Βουλευτής σε εργαζόμενους: «Θα πάρετε τα τ...α μου
Ιδιαίτερα τεταμένη ήταν η ατμόσφαιρα στη συνέλευση της ΔΕΚΑ Τρικάλων για τις Κοινωνικές Δομές με τη συμμετοχή του βουλευτή της ΔΗΜΑΡ, Γιώργου Κυρίτση. Η κατάσταση πήγε να ξεφύγει από κάθε έλεγχο όταν ο βουλευτής, αντιδρώντας σε όσα του έλεγαν κάποιοι από τους εργαζόμενους στις κοινωνικές δομές, απάντησε με προκλητικό τρόπο.
Οταν ένας από τους εργαζόμενους του μίλησε για ιδιωτικοποιήσεις
των προγραμμάτων κοινωνικών δομών ο κ. Κυρίτσης απάντησε «Τριπλασιάζουμε τους μισθούς και θα δεκαπλασιάσουμε τους ανθρώπους. Και τέλειωσε και θα πάρετε τα τέτοια μου».
Παρ' ολίγο να γίνει σύρραξη από την προκλητική απάντηση, αλλά τελικά τα πνεύματα ηρέμησαν, όμως, θα συζητηθεί πολύ η συγκεκριμένη φράση.
Το σχετικό βίντεο στο youtube και στη διεύθυνση:
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=JV6ClVchVzo  
ΗΜΕΡΗΣΙΑ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...